Midof

Webovky

Webové stránky patří v dnešní době k základním prostředkům prezentace firmy.

Ať už prodáváte sekačky, chcete lidi naučit cizímu jazyku, přivést je ke zdravé stravě nebo jim vyrobit stůl, měly by tento váš úmysl odrážet i webové stránky. V počáteční fázi tedy vycházíme z toho, co nabízíte a na to úzce navazuje to, pro koho to nabízíte.

Z čeho vycházíme při tvorbě stránek?

  1. Cílovka – pro koho jsou stránky určeny, tedy jak vypadá typický zákazník dané firmy.
  2. Funkce – co vše chcete, aby Vaše stránky uměly.
  3. Vzhled – jak mají stránky působit na koncového uživatele. Zde vycházíme z toho, co děláte a to přenášíme do vizuálu tak, aby už první dojem prezentoval Vaši činnost.
  4. Obsah – mít tam jen to, co souvisí s daným oborem Vaší firmy. Zbytečně nepřehlcovat, aby se na stránkách zákazník dobře orientoval.

Jaké mají stránky být?

  • Plně funkční
  • Aktualizované
  • Přehledné
  • Responzivní, aby se dobře zobrazovaly v mobilech
  • Dohledatelné

Co děláme?

  • Webové stránky jednostránkové (tzv. microsite) i mnohastránkové
  • Vícejazyčné webové stránky
  • E-shopy
  • Správa webu a e-shopu
  • Psaný obsah pro www stránky i prezentaci na internetu (copywriting)
  • Obrazový obsah (foto a video)
  • Grafické návrhy – loga, letáky, bannery…
  • Zajištění spolehlivého hostingu
  • Nastavení SEO

Next Post

© 2023 Midof