Webové stránky patří v dnešní době k základním prostředkům prezentace firmy.
Ať už prodáváte sekačky, chcete lidi naučit cizímu jazyku, přivést je ke zdravé stravě nebo jim vyrobit stůl, měly by tento váš úmysl odrážet i webové stránky. V počáteční fázi tedy vycházíme z toho, co nabízíte a na to úzce navazuje to, pro koho to nabízíte.
Z čeho vycházíme při tvorbě stránek?
- Cílovka – pro koho jsou stránky určeny, tedy jak vypadá typický zákazník dané firmy.
- Funkce – co vše chcete, aby Vaše stránky uměly.
- Vzhled – jak mají stránky působit na koncového uživatele. Zde vycházíme z toho, co děláte a to přenášíme do vizuálu tak, aby už první dojem prezentoval Vaši činnost.
- Obsah – mít tam jen to, co souvisí s daným oborem Vaší firmy. Zbytečně nepřehlcovat, aby se na stránkách zákazník dobře orientoval.
Jaké mají stránky být?
- Plně funkční
- Aktualizované
- Přehledné
- Responzivní, aby se dobře zobrazovaly v mobilech
- Dohledatelné
Co děláme?
- Webové stránky jednostránkové (tzv. microsite) i mnohastránkové
- Vícejazyčné webové stránky
- E-shopy
- Správa webu a e-shopu
- Psaný obsah pro www stránky i prezentaci na internetu (copywriting)
- Obrazový obsah (foto a video)
- Grafické návrhy – loga, letáky, bannery…
- Zajištění spolehlivého hostingu
- Nastavení SEO